czwartek, 27 sierpnia 2020

Fennec: Royal, a plany na przyszłość

Fennec: Royal ma się świetnie. Coraz większa liczba poziomów i wszystkie tekstury czy dźwięki gotowe sprawiają, że zacząłem myśleć co po tym

Nie musiałem długo się zastanawiać, bowiem wystarczyło, że spojrzałem na mój telefon. Fennec: Royal Edition (Fennec: Origins + Fennec: Royal DLC) potrzebuje portu na telefony. Tam moim zdaniem platformówek nie jest wystarczająco dużo. Przeportowanie gry na telefony nie będzie łatwym zadaniem, gdyż nigdy nie zajmowałem się wersjami mobilnymi (nie licząc Fenek Adventures Mobile na Symbiana). Uważam jednak, że to krok, w którym powinna iść ta seria. Pelna wersja gry na telefon to mój cel. Dlatego własnie, gdy tylko uznam, że Royal Edition będzie produktem w stu procentach gotowym, nie wymagającym już żadnych aktualizacji, zacznę zajmować się właśnie takim portem gry. 

By również nie być gołosłownym, że prace nad Royal DLC trwają, poniżej wklejam logo :) 

 

Brak komentarzy: