poniedziałek, 9 lipca 2018

Co nieco o reboocie Fenek Adventures

Ostatni post pokazywał możliwości wczesnej wersji silnika Fengine. Nie jestem jednak z nich do końca zadowolony, więc pierwsza część rebootu będzie miała wyłączone funkcje kryształów przez większość gry. Gra będzie działała na lekko starszej wersji silnika w wersji 1.180630, gdyż nowsze wersje lekko komplikują łatwą możliwość wyłączenia kryształów przez całą grę, zaś są wciąż lekko zbugowane. 

Moim celem jest wypuszczenie do internetu rebootu jeszcze w tym roku na 10 rocznicę, dlatego nie mam czasu by poprawiać silnik w nieskończoność i zdecydowałem się na lekki downgrade, przynajmniej do drugiej części. 

W każdym razie będę starał się o totalny rework każdej z trzech części, więc mam jeszcze sporo czasu. Do wydania trzeciej części chciałbym jednak poczekać na wydanie nowej wersji Clickteam Fusion z możliwością natywnego 3D, jeśli tylko okaże się, że portowanie plików .mfa do .json będzie bez straty danych, czy niezbędnego grzebania, by naprawiać przeróżne rzeczy. 


Brak komentarzy: