Dziś, gdy zobaczyłem pierwszy screen z 'UnlimitedBuilder' to załamałem ręce...
Pierwszy screen był zwyczajnie na samym grass, pod którym nic innego nie było (dirt, stone itp.). Jak porównuję wersję v1.6b (beta) do v0.0.7 (pre-alpha) to gra zmieniła się straszliwie! Postanowiłem, więc że już niedługo, mimo numerku, wydam wersję v1.0 Final. Wystarczy kilka bugfixów i mogę wydawać v1.0f.
Gdy finalna wersja zostanie wydana, zostanie też udostępniony straszliwie niestabilny silnik gry, co oznacza, że World of Builder, od wersji v1.0f (final) stanie się Open Source! Da to możliwość tworzenia różnorodnych modyfikacji. Mimo wszystko, silnik WoB'a jest cholernie niestabilny, więc jeden zły krok, jeden usunięty warunek z 600 może zupełnie zmienić (zepsuć) grę! Oczywiście do wersji Open Source wprowadzę jakieś zabezpieczenia, ale zostanie też udostępniona umowa licencyjna. Będzie ona zawierała takie warunki jak zakaz zmieniania loga Petexiness itp.
Ale to wszystko dopiero niedługo ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz