sobota, 25 sierpnia 2012
Ultgame Engine
Czy wiedziałeś, że każda gra stworzona przeze mnie opiera się na silniku zwanym Ultgame Engine? Nie jest to jakiś straszliwie rozwinięty silnik, jednakże to w nim przechowywane są tekstury wykorzystywane do każdych części gier. Zawiera on też warunki z PMO i wiele innych rzeczy. Zostaje on aktualizowany przy każdej dobrej zmianie wykorzystanej w nowej grze, np. Fullscreen na F11. Jak widzieliście niedawno, Fenek Adventures Fusion było z początku oparte o Ultgame Engine na wersji już v1, jednak do nowej gry z nazwą kodową "Ultimate Petexiness Platformer" silnik został zaktualizowany do v2 dając nowe tekstury, nowe warunki itd. Oczywiście każda gra używająca tego silnika i tak lekko go modyfikuje. F.A: Fusion oczywiście będzie zaktualizowane do tego silnika w wersji v2, jednak zostanie on drastycznie zmodyfikowany, ponieważ nie będzie zawierał PMO! Niestety, ale gdyby w starej części Fenka było PMO (Lepszy ruch platformowy) to wiele by nie działało. Zostaną jednak takie warunki jak Fullscreen i zaktualizowane zostaną tekstury, które w najnowszej wersji silnika wyglądają lepiej niż świetnie. Teraz tylko brać się za aktualizowanie na ten silnik każdej tekstury z WoB'a (Ollaboga :O) A co do WoB'a... WoB prawdopodobnie nie zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji tego silnika, a same tekstury zostaną przeportowane z silnika v2 do v1. Powód? WoB jest tworzony przy użyciu HWA, a ono nie pozwala na wiele warunków jakie zawiera najnowsza wersja silnika. Można byłoby zmodyfikować silnik pod WoB'a, owszem, jednak większość warunków i tak zostałaby wtedy usunięta, więc nie ma sensu. A już wkrótce screeny nowej wersji silnika ;)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz